Je wílt wel aan de slag met de zichtbaarheid en presentatie van je bedrijf, maar je weet niet waar je moet beginnen. Laat mij je helpen met doelgericht advies en praktische trainingen.
Doelgericht aan de slag
Loop jij ook aan tegen vragen als:
- Wie is mijn doelgroep en wat spreekt hen aan?
- Welke kanalen zet ik in om mijn doelgroep te bereiken?
- Welke communicatiemiddelen passen bij de doelen die ik wil bereiken?
Als je geen keuzes maakt, lukt het vaak niet om te beginnen. Daarom help ik je met het neerzetten van een goede basis, waarvandaan jij doel- en doelgroepgericht aan de slag kunt. Zo komt die nieuwe website, folderreeks of zichtbaarheid op social media ineens toch dichtbij.
Succesvol doorpakken met lijn in je communicatie
- Verhelderen en finetunen van de boodschap van je bedrijf.
- Eindelijk die projecten oppakken die je al zolang voor je uitschuift.
- Handvatten en structuur voor de aanpak.
- Ideeën die werkbaar zijn.
- Een sparringpartner die snel met je meedenkt.
“
Marjolijn begreep snel onze hulpvraag en kon dit direct concreet maken. Ze is direct en duidelijk, stelt de juiste vragen en kan zich goed inleven in onze problematiek.
”
Kickstart: Lijn in je communicatie
Voor de starter die aan de slag wil én degene die al even bezig is en écht werk wil maken van communicatie en zichtbaarheid bied ik een concreet pakket. Geen lang traject, want daar heb je als ondernemer de tijd niet voor. Concreet en praktisch aan de slag, op weg naar meer zichtbaarheid en bekendheid.
1:1 aan de slag
In twee sessies van 2 uur gaan we samen aan de slag met:
- Een duidelijk stappenplan voor meer structuur in de communicatie van jouw bedrijf.
- Helderheid in de organisatie- en communicatiedoelstellingen van jouw bedrijf.
- Jouw doelgroep: Wie is het en hoe sluit je hierop aan?
- Jouw boodschap: Wat wil je overbrengen?
- Een prioriteitenlijst voor het ontwikkelen van on- en offline middelen.
- Inclusief: leidraad voor meer structuur, template contentkalender en voorbeeldbriefing website.
Prijs: € 595
Trainingen
Een korte training kan al voldoende zijn om een stap te maken. Ik neem je aan de hand van jullie eigen casus mee in verschillende thema’s. Zodat je er zelf mee aan de slag kunt, want dat is natuurlijk het leukste.
Aan de slag met LinkedIn
Meer inzicht in de mogelijkheden van LinkedIn voor je bedrijf.
Vul je contentkalender
Aan de slag met zichtbaarheid op social media met vooraf bedachte en geplande berichten.
Onderzoek jouw klant
Leer je doelgroep kennen en ontdek hoe je hen aanspreekt.
De fases van de klantreis
Onderzoek welke fases jouw klant doorloopt van eerste aanraking met je merk tot aan het worden van een tevreden klant.
De training stem ik graag af op jouw specifieke vragen. De prijs is afhankelijk van de duur en groepsgrootte.
Mijn aanpak
Ik werk veelal voor organisaties zonder marketing- en communicatiemedewerker of afdeling. Deze bedrijven doen communicatie er vaak ‘een beetje bij’. Begrijpelijk, maar ook een gemiste kans. Want als je in staat bent om marketing en communicatie strategisch én impactvol in te zetten, draagt het bij aan meer binding met je klanten, meer zichtbaarheid en uiteindelijk meer omzet.
“Ga zelf aan de slag en zet mij in als vraagbaak, sparringpartner of back-up”
“
Marjolijn adviseert en faciliteert ons. Ze neemt ons stap voor stap mee, loopt zelf steeds één stap voor, moedigt aan, denkt in mogelijkheden en is plezierig kritisch vanuit haar deskundigheid en betrokkenheid.